BLOGGER TERHEBAT

Thursday, December 13, 2012

TEKNIK RAHSIA SEO

                   TEKNIK RAHSIA SEO MESTI BACA UNTUK ILMU PERNIAGAAN ANDA

Teknik Rahsia Ini Memastikan Laman Web Pernigaaan Anda Menjadi Juara Enjin Carian Lokal Didalam Google, MSN dan Yahoo dan Kekal No#1 Selamanya Walaupun Anda Hanya Mempunyai Pengetahuan
Asas Didalam Internet dan Kekurangan Budget Untuk Pemasaran!

Kepada Usahawan Kecil & Sederhana Yang Kecewa,
Jika anda ingin mengurangkan bebanan kos pemasaran anda yang mencecah ribuan ringgit setiap bulan, ini adalah informasi yang paling berharga yang anda pernah baca. Ini
kerana saya akan mendedahkan rahsia yang saya simpan selama
ini untuk membantu meningkatkan pemasaran perniagaan anda secara
automatik selama 24 jam sehari dan 7 hari seminggu!
Anda akan dapat mempromosikan produk @ perkhidmatan anda melalui Internet dan pada masa yang
sama meningkatkan prospek baru perniagaan anda tanpa perlu berbelanja besar.
Tetapi sebelum itu, saya ingin kongsikan kepada anda cerita kenapa saya ingin berkongsi rahsia saya
ini kepada seluruh rakyat Malaysia.
Sebagai seorang webmaster, saya sering mencari strategi dan teknik terkini bagi meningkatkan mutu
dan kualiti kerja saya. Sememangnya kebanyakkan pelanggan syarikat kami terdiri daripada pengusaha
PKS yang memasarkan produk @ perkhidmatan mereka secara Lokal.
Namun melalui teknik pemasaran Internet biasa, amat susah bagi laman web mereka untuk
bersaing dengan syarikat-syarikat yang besar dan mempunyai dana pemasaran yang besar.

Pada awal tahun 2012, saya secara kebetulan menemui kaedah untuk membuat pemasaran secara
Lokal dengan menggunakan Google Plus Local, Google Places dan Google Maps
Sejak dari itu, saya mula melaksanakan strategi yang baru saya
terokai ini untuk setiap pelanggan baru saya. Malah, pelanggan
lama saya juga meminta saya mengaplikasikan strategi terkini
yang saya baru perolehi itu walaupun terpaksa membayar caj
tambahan untuk diaplikasikan kedalam laman web mereka.

Dan sememangnya strategi rahsia ini mula memberikan impak
yang luar biasa kepada setiap pelanggan saya dan mereka tidak
putus-putus mengucapkan terima kasih kepada saya kerana
membantu perniagaan mereka yang semakin berkembang dan maju.
Dalam masa sebulan @ dua laman web mereka mula menaiki page #1 tahta enjin carian Google dan
listing perniagaan mereka terpampang didalam Google Places dan Google Maps.
                                             
                                          

No comments:

Post a Comment

Senarai Comment Tertinggi Di Sini