BLOGGER TERHEBAT

Thursday, December 13, 2012

SEO- PENGOPTIMUMAN ENJIN CARIAN


Pengoptimumanenjin carian

pengoptimuman enjin carian dalam erti kata SEO .Hari nie saya nak ceritakan berkenaan SEO yang paling hebat dalam dunia perniagaan didalam internate.kuasa SEO amat penting kepada webmarketer  yang sentiasa memperkatakan SEO .sedia maklum semua SEO adalah memaikan peranan penting dalam tidak tanduk seseorang itu memulakan perniagaan.saya tahu lebih ramai lagi yang tahu lebih lanjut tentang SEO ini.di harap anda semua dapat menceritakan dan berkongsi pengalaman anda bersama saya farizgolddollar untuk memantapkan lagi dunia SEO ini untuk pengetahuan Umum.


"SEO" pelencongan di sini. Bagi kegunaan lain, lihat SEO (nyahkekaburan).pemasaran Internet, Pengoptimuman enjin, carian Pemasaran, media sosial pemasaran ,e-mel pemasaran, rujukan pemasaran , kandungan ,Search engine, pemasaran Membayar per klik Kos per tayangan, Search analisisanalisis, Web memaparkan pengiklanan ,pengiklanan Kontekstual, Tingkahlaku ,mensasarkan affiliate marketing ,Kos per tindakan, perkongsian hasil pengiklanan mudah alih,

Search engine pengoptimuman (SEO) adalah proses mempengaruhi penglihatan laman web satu atau laman web dalam keputusan sebuah enjin carian yang "semula jadi" atau un-dibayar carian ("organik"). Dalam umum, awal (atau lebih tinggi disenaraikan di halaman keputusan carian), dan lebih kerap tapak muncul dalam senarai keputusan carian, pelawat lebih ia akan menerima dari pengguna enjin carian. SEO boleh mensasarkan pelbagai jenis carian, termasuk carian imej, carian tempatan, video search, search akademik, berita carian dan khusus industri enjin carian menegak.

Sebagai satu strategi pemasaran internet, SEO mempertimbangkan bagaimana enjin carian kerja, apa yang dicari orang, istilah carian kata kunci atau nama sebenar yang ditaip ke dalam enjin carian dan yang enjin carian akan disukai oleh penonton sasaran mereka. Mengoptimumkan laman web mungkin melibatkan mengedit kandungan, HTML dan dikaitkan pengekodan untuk kedua-dua meningkatkan relevan untuk kata kunci tertentu dan untuk menghapuskan halangan kepada aktiviti pengindeksan enjin carian. Menggalakkan tapak untuk meningkatkan bilangan backlinks, atau link inbound, adalah satu lagi taktik SEO.
Jamak dari SEO singkatan boleh merujuk kepada "mencari pengoptimal enjin," orang-orang yang menyediakan perkhidmatan SEO.

2 comments:

Senarai Comment Tertinggi Di Sini