BLOGGER TERHEBAT

Friday, December 7, 2012

BUAT DUIT DENGAN LINKBUCKS


Asslamualaikum dan selamat sejahtera kepada sahabat sahabat semua hari saya ingin sharing sharing yang tidak rugi pun ilmu ini saya berikan kepada anda semua insyallah sekiranya anda semua ingin memulakan jangan pergi kemana mana dan baca sehingga selesai dari saya  farizgolddollar untuk anda buat duit dengan linkbuck 
menggunakan program yang disediakan oleh Linkbucks kepada webmaster atau blogger di seluruh dunia untuk mempromosikan apa jua link yang mereka mahukan tetapi mereka still earn some money from that!
Fahami konsep yang saya terangkan di bawah ni:
Katakan kamu nak promosi atau nak tunjukkan link kamu kepada orang lain. Dan katakan link kamu adalah http://farizgolddollar.blogspot.com , maka apa yang kamu perlu buat adalah
TIP YANG PERLU ANDA IKUT DISINI
  • 1. Login ke akaun Linkbucks kamu, kemudian click pada Create Links >  Then pilih Single Link > Di “Link to Convert” masukkan url yang kamu hendak convert linknya. Dalam kes ni kita masukkan url http://farizgolddollar.blogspot.com ke dalam kotak tersebut.
  • 2. Pada Landing Page Content, select Clean (All Ages) > kemudian pada Ad Type pilih, intermission dan pada Alias URL, pilih linkbucks.com . Dan langkah akhir sekali tekan butang Generate link.
  • 3.Kemudian anda akan diberikan link URL something like this    
  • 4. Dan gunakan link tersebut untuk tujuan promosi. Setiap click anda akan dihimpun dan dikira. Cukup 3500 intermission impressions (US ip) dihimpun, anda akan dibayar sebanyak $1 atau dalam bahasa pasarnya anda akan dibayar sebanyak $1 bagi setiap 3500 click pada url tersebut dan click tersebut hendaklah datang dari IP US. Bagi setiap 5000 top banner impressions, mereka membayar $1.

Anda boleh gunakan platform forums, blogs, rapidshare link untuk promosi link-link anda tetapi ingat, jangan SPAM sesuka hati. :)

p/s:Yang menariknya, program ini membuat pembayaran 2 kali sebulan dan minima payout adalah $5. Huhuhuhu, jika anda seorang yang creative, untuk mendapatkan 3500 impression dari US base bukanlah sesuatu yang susah. Betul tak? Hehehe… Jadi fikir-fikirkanlah bagaimana untuk mendapatkan impression yang banyak. :)
  • Jangan lupa register Linkbucks ni di sini.
  • Tip dari saya, anda boleh gunakan linkbucks untuk promosi gambar-gambar photography di forum-forum US yang membincangkan perihal photography, pasti anda akan mendapat banyak targeted clicks!
  • Bagi mereka yang selalu contribute link-link download rapidshare tu, masklah dulu link tersebut dengan Linkbucks, sedikit sebanyak anda dapat mengumpul impression dan boleh ditukar kepada cash!
  • Program yang similar macam ni adalah usercash.com
  • Jika post saya ini dapat membantu anda dalam menjana wang melalui internet, jangan lupa untuk kongsikannya di tempat lain. Jangan lupa refer back di sini! Yosh! saya boleh anda bagaimana linkbuck go..goo baby

ikhlas dari farizgolddollar .
selamat mencuba :)

1 comment:

  1. tipu lah..dh register n ikut step..td xleh wat promosi..link yg di promosi kena blok sbb malware

    ReplyDelete

Senarai Comment Tertinggi Di Sini