BLOGGER TERHEBAT

Thursday, November 8, 2012

Cara Memulakan Perniagaan Internet yang Menguntungkan dari Rumah

http://www.bengkelwebsite.com/index.php?ref=farizbiz


Berikut adalah masalah yang mungkin
anda hadapi...
>> Anda ingin memulakan perniagaan di Internet untuk mendapat kebebasan kewangan bersama keluarga, tetapi tidak tahu landasan yang betul oleh kerana terlalu banyak SCAM di Internet yang bertujuan untuk menipu wang anda.
>> Anda ingin memulakan perniagaan Internet dari rumah, tetapi tidak tahu hendak menjalankan perniagaan apa yang menguntungkan.
>> Anda mempunyai idea produk untuk dijual di Internet tetapi takut produk atau perkhidmatan tersebut tidak mempunyai permintaan.
>> Anda ingin memulakan perniagaan di Internet tetapi... anda bukan seorang pakar IT! Anda tidak tahu membina laman web, meletakkannya di Internet serta tidak tahu cara menerima bayaran di Internet.
>> Anda ingin memulakan perniagaan di Internet tetapi anda risaukan kos memulakan dan menjalankan perniagaan di Internet adalah tinggi.
>> Anda ingin memulakan perniagaan di Internet tetapi perlu berhati-hati oleh kerana cara promosi yang salah akan menghancurkan peluang dan kredibiliti perniagaan anda dan amat sukar untuk mengembalikan kepercayaan orang ramai! - ini menjadi lebih teruk oleh kerana, anda sendiri tidak akan perasan di manakah silap anda.
>> Anda mempunyai idea produk atau perkhidmatan yang menarik untuk diniagakan di Internet, tetapi anda tidak tahu cara yang betul menjalankan perniagaan di Internet.Sekiranya pesaing anda meniru model perniagaan anda dan menggunakan cara yang betul berniaga di Internet, ini akan mengakibatkan anda di dalam kerugian!


No comments:

Post a Comment

Senarai Comment Tertinggi Di Sini