BLOGGER TERHEBAT

Sunday, April 22, 2012

TAG HEUER CARRERA


Ada sekali tu nak beli jam nie kat uptown tawar punya tawar dekat kakak tu boleh kurang kira cantik la..harga dia bagi disebabkan baru sampai ingatkan balik nanti boleh singgah terus beli.sambil jalan-jalan kira cuci mata la kan mcm  tak biasa je pergi uptown mcm-mcm ada .bila tiba masa nak balik apa lagi terus pergi ke kedai kakak tu tanyakan pasal jam tu tiba2 je kakak tu bagitahu adik jam nie x boleh kurang la harga dia sebab booss marah x bagi kurang harga dah cantik..punya la terkejut kalau tahu awal-awal tadi aku dah ambil..xde rezeki betul la..APXB..hu..hu...xpe insyallh ada rezeki boleh pakai..kau orang kalau minat kat jam nie kau pergi la uptown danau kota banyak pilihan kat sana  ..kira ok la tapi kena la pandai tawar menawar...


selepas kejadian tu aku x berani nak lepas tawar lagi kl dah minat sesuatu barang tu  kena dengan harga dia terus la beli..kl x jadi peristiwa hitam berulang lagi..padan muka aku..

No comments:

Post a Comment

Senarai Comment Tertinggi Di Sini

PENAJA IKLAN 2013