BLOGGER TERHEBAT

Sunday, April 22, 2012

Iklim – BUkan aku tak cinta CORD


Iklim – BUkan aku tak cinta

Dm
Dm
Saat kita berpisah
A
Kau pegang erat tanganku
Gm                  Dm
Sepertinya tak merelakan
A#                A
Kepergianku untuk meninggalkanmu
Dm
Dermaga saksi bisu
A
Waktu ku kucup keningmu
Gm                   Dm
Perlahan kau lepaskan
A#
Pegangan tanganku
A           Dm
Aku lihat kau menangis
Gm
Lambaian tanganmu
C                     F
Masih ku ingat selalu
Dm          Gm
Itu yang terakhir
A#              A
Ku melihat dirimu
Dm                 Gm
Sudah sering kau kirim surat
C                F
Namun tak pernah aku jawab
Dm           Gm
Lalu ku kirimkan undangan
A#         A
Agar kau tak berharap
Dm           Gm
Bukannya aku tak tega
C             F
Bukan pula aku tak cinta
A#         Gm
Kerana orang tua
A         Dm
Yang tak merestui cinta kita
Dm
Dermaga saksi bisu
A
Waktu ku kucup keningmu
Gm                   Dm
Perlahan kau lepaskan
A#
Pegangan tanganku
A           Dm
Aku lihat kau menangis

No comments:

Post a Comment

Senarai Comment Tertinggi Di Sini