BLOGGER TERHEBAT

Thursday, March 29, 2012

RELAKU PUJUK SPIDER CORD

Title   : Relaku pujuk
Album   : Nazraku
 
Intro    Bm   F#   G   D   A   Bm
F#   G
 
Bm                A                     D
Ku dikejar bayang-bayang resah
Em           F#               Bm
Bila hatimu masih tak berubah
Em   A             Bm  G
Enggan dipunya dan dipenjara
A                   D    F#
Belaian cintaku ini
 
Bm                A               D
Aku bukan lelaki yang tewas
Em                   F#            Bm
Bisa menyambar walau ku ditolak
Em A          Bm    G
Biar diuji kanan dan kiri
A                       D
Kau kan tetap ku miliki…
 
Chorus
D                F#               Bm
Tiada lafaz yang lebih agung
A               D            F#
Kalimah cintamu yang ku tunggu-tunggu
D             F#                     Bm
Biar jasadku yang menanggung
A               D         F#     Bm    F#
Permainan darimu relaku pujuk…
 
Bm                 A              D
Janganlah kau salahkan aku
Em               F#               Bm
Terus memburu menawan cintamu
Em   A        Bm    G
Aku percaya sedikit masa
A                        D
Kau kecundang akhirnya…
 
 
Solo   F#   Bm   A   D   F#   Bm   A
 
 
Em               A                    D              Bm
Usahlah kau bersedih di hadapanmu aku hadir
Em                   A              F#        Bm
Memadam resah dan curiga dari hatimu oh..oh…
Em           A            D                     Bm
Apakah kali ini bisa kau tolak dan berlari
Em                             F#      A
Setelah aku menanamkan azimatku…
 
 
Repeat chorus twice

No comments:

Post a Comment

Senarai Comment Tertinggi Di Sini